piątek, 2 lipca 2021

Odpadki Śmieciowe #4 [POZOSTAŁE]

via

Hej, hej! Dzisiaj po raz kolejny zebraliśmy się, żeby przejrzeć pomysły na posty, które odrzuciłam w zeszłym roku. Tym razem niestety ze względu na zmianę interfejsu nie uwzględniłam dat, bo nie mam pojęcia, kiedy były przeze mnie ostatnim razem edytowane.

1. Podwodny świat w animacji [PSYCHO KĄCIK]

Chciałam porównać "Gdzie jest Nemo?", "Ratunku, jestem rybką!" i "Rybki z ferajny", ale koniec końców nic z tego nie wyszło i wciąż nie obejrzałam tego trzeciego filmu, więc może jeśli kiedyś jednak po niego sięgnę, wrócę do tego pomysłu, jednak na ten moment jest to jeden z moich niewypałów, chociaż ma potencjał i myślę, że mógłby wyjść całkiem fajnie.

2. Moje kpopowe opinie - BTS [MUZYKA]

Może "pracuję" to zbyt szumnie powiedziane, ale mam w planach 2. część moich kpopowych opinii i stwierdziłam, że ewentualne opinie o BTS, jakie mam wrzucę do tamtego posta, tak samo jak z np. z Red Velvet czy Blackpink, więc poniekąd jak dobrze pójdzie w części wykorzystam ten post.

3. Moje ulubione fikcyjne przyjaźnie [POZOSTAŁE] 

Powód, dlaczego ten post został odrzucony jest bardzo prosty, a mianowicie nie znalazłam wystarczająco dużo fikcyjnych przyjaźni, o których chciałoby mi się pisać. Wciąż uważam, że napisanie o przyjaźni w ramach walentynkowego postu mogłoby być spoko posunięciem z mojej strony, ale ale na ten moment nie mam wystarczająco materiału.

4. Moje notatki do 1 & 2 sezonu Stranger Things [SIS]

Tych notatek jest bez kitu do zajechania i powstałby z tego monstrualny post, a przecież nie będę robić postów po dwa odcinki, bo nie widzę sensu takiego działania, szczególnie, że są to wyłącznie moje luźne notatki, nawet nie jakieś przemyślenia, tylko stricte to, co widziałam w momencie pisania. Jeśli byście chcieli, mogłabym to zrobić, ale myślę, że wszyscy powiemy dzięki, ale nie dzięki.

5. TOP 10 moich ulubionych odcinków Rick & Morty [SIS]

Żeby napisać tego posta, musiałabym jeszcze raz obejrzeć wszystkie 4. sezony, bo jak wpadłam na ten pomysł, wydawało mi się, że w miarę jeszcze pamiętam, co się działo w kolejnych odcinkach, ale gdy usiadłam by go napisać, okazało się, iż tak na jest i nie byłabym w stanie tak z pamięci napisać moich rzeczywistych odczuć. 

6. Seriale, których pewnie nie skończę [SIS]

Gdy zaczęłam pisać ten post, doszłam do wniosku, że właściwie nie mam tylu seriali, które prawdopodobnie czeka ten los, a jeśli naprawdę aż tak chciałabym ponarzekać na Dark, zawsze mogę napisać o tym serialu esej dłuższy niż to warte, ale raczej te seriale, które zaczęłam i idą mi ciężko chciałabym skończyć prędzej czy później (raczej później, ale zawsze).

W związku ze zmianą interfejsu, obawiam się czy będę w stanie kontynuować tę serię, bo teraz wszystkiego posty są wymieszane i sama mam problemy, by dojść z nimi do ładu, ale jeśli mi się uda to jakoś ogarnąć, to na pewno w przyszłym roku też taki post powstanie, bo bardzo lubię sobie powspominać odrzucone posty i Odpadki Śmieciowe, to chyba najbardziej niespodziewana seria postów, która mi się spodobała XD

Ciao! ~ Lena

Dzisiejszym utworem posta jest... acting like that Yungblud ft. Machine Gun Kelly.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz