piątek, 16 października 2020

Odpadki Śmieciowe #3 [POZOSTAŁE]


Hej, hej! Pora na więcej postów, które miałam napisać, ale tego nie zrobiłam! Prawdę mówiąc w momencie stworzenia pierwszej listy "odpadków" w 2k18 nie spodziewałam się, że z czasem zrobię z tego coroczną serię XD W tym roku była to dla mnie nie lada zagwozdka, jakie posty wybrać, ponieważ w 2k19 generalnie jak już się za coś brałam, to doprowadzałam to do końca i właściwie nie mam zbyt wielu postów, które nie powstały, co najwyżej takie, których nigdy nie opublikowałam, ale mogę to zrobić w przyszłości, bo są gotowe. Jednak udało mi się znaleźć kilka takich, które są w proszku, więc oto moja ledwo uzbierana lista:


 1. Moje ulubione mini-abumy - 16.01.2019r.
Początkowo wydawało mi się, że to będzie świetny pomysł, żebym zebrała moje ulubione mini-albumy w jednym miejscu, jednak szybko przekonałam się, iż jest ich zbyt dużo na jeden post, a nie chciałam robić z tego serii. Oprócz tego wpadłam na pomysł, żeby z mini-albumów zrobić takie bonusowe posty w środku tygodnia, ale jak dotychczas nie wprowadziłam tego planu w 100% w życie, bo tylko kilka razy zdarzyło mi się napisać post o mini-albumie.


2. Amino - 8.03.2019r.
Miałam w planach napisać posta o portalu Amino, którego osobiście nie znoszę, bo jest strasznie chaotyczny, ale koniec końców nie chciało mi się do niego przysiąść i nigdy nie powstał i nie powstanie, bo od tego czasu zdążyłam już usunąć Amino.


3. Life Is Strange EP2 - 7.06.2019r.
Zgadza się skończyłyśmy z przyjaciółką epizod 2 Life Is Strange i chociaż napisałam recenzję 1. epizodu, drugiego już mi się nie chciało i myślę, że jeśli kiedykolwiek miałabym wrócić na blogu do tej gry, byłoby to podsumowanie całości, aczkolwiek najpierw musiałabym tę grę skończyć a idzie mi to powolutku.


4. ZB KETA - 8.06.2019r.
To miał być special, tylko nie pamiętam dokładnie z jakiej okazji i ogólnie moja historia z zb ketą jest dziwną opowieścią i myślę, że jest niewielka szansa, że do niej kiedyś wrócę, bo chodzi w niej o kogoś kto od kilku lat zostawia liściki przy wejściu do mojej klatki schodowej, co swego czasu było dla mnie inspiracją i chciałam zrobić posta, w którym wstawiłabym je wraz z moim komentarzem na temat całej sytuacji. Problem polega na tym, że nie mam pojęcia kim jest ten człowiek i krążą o nim bardzo nieprzyjemne plotki, więc postanowiłam jednak nie pisać posta na ten temat.


5. Billy Hargrove - Nie wybaczymy - 14.07.2019r.
Po obejrzeniu 3. sezonu Stranger Things byłam bardzo nie zadowolona z tego, w jakim kierunku poszedł wątek Billy'ego i chciałam wypowiedzieć się na ten temat w postaci posta o tym, że jedna dobra rzecz nie oznacza, że nagle stał się bohaterem i że 3. sezon kłóci się z tym, co zostało ustalone w 2. sezonie, ale z jakiegoś powodu ten post nigdy nie powstał i na razie nie chce mi się zagłębiać w ten temat.


6. John Green & David Levithan "Will Grayson, Will Grayson" - To będzie rant - 21.07.2019r.
A ten post został przeze mnie napisany w całości i nawet prawie go opublikowałam z okazji Asexual Awarness Week w zeszłym roku, jednak zmieniłam koncepcję posta i wykorzystałam fragmenty tego posta w tamtym i moim zdaniem bardzo dobrze zrobiłam, bo post, który koniec końców opublikowałam podoba mi się bardziej niż ten.


To całkiem przyjemne uczucie tak sobie przejrzeć stare posty, które miały powstać, ale w końcu je odrzuciłam lub wykorzystałam w inny sposób (#recykling). Jestem ciekawa jak czwarta odsłona tej serii będzie wyglądać, ponieważ w tym roku było to dla mnie nie lada wyzwanie, a w przyszłym roku może pod tym względem być jeszcze gorzej XD

Ciao! ~ Lena

Dzisiejszym utworem posta jest... Symphony Clean Bandit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz