poniedziałek, 27 maja 2019

7 niedocenianych piosenek Twenty One PIlots [MUZYKA]


Hej, hej! Dzisiaj po raz kolejny stworzyłam posta, w którym sobie narzekam, że moje ulubione piosenki danego zespołu nie są popularne i tym razem na tapetę idzie Twenty One Pilots. Od razu mówię, że nie ma na tej liście niczego z Trench, ponieważ te piosenki które wybrałam są zdecydowanie mniej popularne.


1. Not Today
To jak mało uwagi dostaje ta piosenka to wręcz przestępstwo. Jak pewnie wiecie (a jak nie to też spoko) to od niej zaczęła się moja przygoda z TOP i muszę przyznać, że dużo to zmieniło w moim życiu. Z jednej strony trochę się cieszę, że nie jest popularna, bo dzięki temu jest MOJA (my prrrrecious), ale z drugiej no ej! clique poświęćcie jej więcej uwagi.

2. Fake You Out
Tyle ile znam Clique mam wrażenie, że lubi piosenki o śmierci itp., a ta jest chyba najmroczniejszą ze wszystkich tego zespołu, więc na serio się ciekawię, dlaczego się nie przyjęła w fandomie. Oprócz super tekstu, ma też ciekawą melodię i jest to jeden z moich najbardziej ulubionych utworów TOP.

3. Semi-automatic
Bardzo podobne do poprzednika i równie dobre, a także z jakiegoś powodu też się nie przyjęło. Czasami gdzieś je usłyszę, ale to rzadko. Ubolewam, bo zasługuje na zdecydowanie więcej uwagi.

4. Clear
Dość specyficzny utwór i właściwie rozumiem, dlaczego nie jest popularny i sama początkowo nie byłam do niego przekonana. Ale refren! Rozwalił system moim zdaniem. Dlatego szkoda, że nie jest to bardziej znana piosenka.

5. Ruby

Ta piosenka jest taka piękna. Taka niesamowicie cudowna. Jedna z pierwszych tego zespołu jaką usłyszałam. Tyler ma cudowny głos i melodia jest piękna i tekst... Jedna z najlepszych piosenek.

6. Glowing Eyes
 Nie wiem jak to nazwać, ale ten taki jakby rytm jest super. Niezwykłe w tym utworze jest to, że jest on bardzo mroczny. Uwielbiam frazę: I know some people who know people who are flying straight, bo mi się kojarzy z moją orintacją XD Ale o to mniejsza. Po postu jest to piosenka o problemach i jest jedną z najmniej docenianych TOP.

7. Slowtown

Początek z czymś mi się kojarzy, ale nie wiem z czym. Bardzo podoba mi się klimat w jakim jest zrobione i pseudo chórki, za które zawsze robię jak to śpiewam i oczywiście tekst i wszystko. Ja nie wiem dlaczego jest tak mało znany.


I to koniec listy na dziś. Szczerze mówiąc znalazłabym więcej underrated piosenek, ale wiadomo - magiczna siódemka :D 

Ciao! ~ Lena

Dzisiejszym utworem posta jest... Coconut Sharks In The Water.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz