piątek, 8 listopada 2019

Odpadki Śmieciowe #2 [POZOSTAŁE]


Hej, hej! Na dzisiaj przygotowałam kolejną dawkę tematów na posty, których nie opublikowałam i (na razie) nie planuję. 1. część jakby ktoś był zainteresowany.

1. Disney vs. Pixar - 11.01. 2018
Planowałam ten post jako moje wyrażenie opinii czy wolę Pixara czy Disney'a, ale kiedy zaczęłam przygotowywać tego posta, to doszłam do wniosku, że po pierwsze nie mam wystarczającej wiedzy na ten temat, po drugie teraz to i tak wszystko jedno i przeżywają spadek formy, więc nie ma co się zbytnio rozpisywać.

2. Moje ulubione płyty - 5.03.2018
Pewnego dnia wpadłam na pomysł, żeby stworzyć listę moich ulubionych albumów i kiedy zaczęłam pisać, wyszło mi ich ze 20 jak nie więcej i stwierdziłam, że nope porzucam ten post. Jednak teraz zastanawiam się czy nie zrobić z tego po prostu serii, ale jeszcze nic nie postanowiłam.

3. Kocham i nienawidzę, czyli Tumblr - 4.05.2018
Używam Tumblra od jakiś 2 lat i myślałam, żeby napisać o tym, jak działanie tego portalu wygląda typowo z mojej perspektywy i porównać wady i zalety Tumblra, ale koniec końców nie zrobiłam tego z czystego lenistwa i pewnie juz tego nie zrobię.

4. Angel Beats! - 1.09.2018
To miała być recka anime, ale jakoś ciężko mi się ją pisało i w końcu jej nie dokończyłam, chociaż anime samo w sobie bardzo mi się podobało. W sumie mogę się wypowiedzieć w tym miejscu: jest to jedno z najfajniejszych anime jakie oglądałam, ponieważ jest akcja, tajemnica i ciekawe postaci. Polecam!

5. Weekend ze Shrekiem - 24.11.2018
Miałam pomysł, żeby zrobić sobie weekend ze Shrekiem i w ramach #OFPL opisać jak zmieniła się moja perspektywa na Shreka, ale nigdzie nie było 2 części, więc pomysł umarł śmiercią naturalną. Ale mogę Wam w tym miejscu powiedzieć, że Shrek jest jeszcze lepszy niż był gdy byłam mała i dopiero po latach jestem w stanie go naprawdę docenić.

6. O co chodzi z prawem autorskim? - 8.12.2018
Pomysł na ten post był dość śmieszny, bo sama nie do końca rozumiem o co chodzi z prawem autorskim i to miały być takie moje rozważania na ten temat, ale koniec końców doszłam do wniosku, że nie mam wystarczająco dużej wiedzy na ten temat, żeby się wypowiadać, więc post nigdy nie powstał.

I na dzisiaj to wszystko, jeśli chodzi o posty, które nigdy nie powstały. Może kiedyś wykorzystam je w innej formie lub jako dodatek do innego posta, ale w większości pewnie już pozostaną niewykorzystane.

Ciao! ~ Lena

Dzisiejszym utworem posta jest... Dangerous Woman Ariana Grande.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz