piątek, 20 kwietnia 2018

Odpadki Śmieciowe, czyli 6 postów, które prawie powstały [POZOSTAŁE]


Hej, hej! Gdy jest się blogerem zawsze trzeba wybierać tematy na jakie chce się stworzyć kolejny post. I niektóre pomysły muszą zostać odrzucone. Dlatego pomyślałam sobie, że przedstawię Wam 6 takich właśnie pomysłów, które nazwałam Odpadkami Śmieciowymi.

1. Johnlock - 4.02.2017
Będąc świeżo po skończeniu IV sezonu (i być może ostatniego) Sherlocka pomyślałam, że może mogłabym zrobić post, w którym przyjrzę się bliżej Johnlockowi, omówię jak sprawa wyglądała przez lata. Cóż, fakt iż zajrzałam do niego ostatnim razem czwartego lutego zeszłego roku dużo mówi o tym pomyśle.


2. Wściekłe Ptaki i Złe Świnie, czyli o serii gier słów kilka - 11.03.2017
Tamtego dnia zorientowałam się, że z Google Play usunęli moją ulubioną grę z uniwersum Angry Birds - Angry Birds Stella i byłam trochę zła. Spokojnie, po dziś dzień mam ją na tablecie, ale i tak byłam nieco poirytowana. Bo tak właściwie to była pierwsza gra Angry Birds, gdzie główne skrzypce grały dziewczyny i ją usunęli. To nie fair.


3. Strrrrraszne filmy na Halloween - 16.08.2017
Miałam fazę na horrory i pomyślałam sobie: Hej, czemu by nie zrobić z tej okazji posta na Halloween? Nawet kilka wypisałam. Ale później stwierdziłam, że jest ich za mało i że tak właściwie to nie chce mi się o tym pisać. Także projekt porzuciłam, ale może kiedyś do niego wrócę i zedytuję tak aby dało się go zrecyklingować.


4. Dzień Smoka, Władca Klanów, Ostatniki Strażnik - książki z serii Warcraft - 24.08.2017
Byłam wtedy na tej trzeciej i zastanawiałam się czy nie napisać nie-recenzji łączonej. Jednak coś wolno mi to szło i brakowało mi weny do napisania tego posta, więc odpuściłam sobie. Ponadto nie bardzo wiedziałam co pisać, bo nie grając w grę brakowało mi trochę kontekstu wydarzeń i znaczenia postaci.


5. Życie fangirl od podszewki - 23.11.2017
Chciałam napisać post o życiu fangirl z punktu widzenia fangirl. Jednak zdałam sobie sprawę, że przecież dla każdej osoby to wygląda inaczej. A żeby było ciekawiej dla mnie samej także każdy przypadek jest wyjątkowy. Nie do końca wiedziałam także co właściwie napisać. Bo co robi fangirl? A no dużo może robić. Dlatego postanowiłam porzucić ten pomysł.


6. I się gimnazjum skończyło - 24.11.2017
Nie miałam pojęcia czy ten post wstawić po moim skończeniu gimnazjum czy może po tym jak już w ogóle nie będzie klas gimnazjalnych, a jedynie podstawówka. Planowałam, aby był to zbiór moich dziwnych wydarzeń z tych czasów, takich śmiesznych i trochę mających wywołać mój wstyd, jaka byłam głupia w tych latach. Skończyło się na tym, że napisałam go do niecałej połowy i porzuciłam, więc nie wstawię ani na to, ani na to.


Jak Wam się podobają moje Odpadki Śmieciowe? Celowo wybrałam takie dość zróżnicowane żebyście wiedzieli, że czasami do głowy wpadają mi dziwaczne pomysły. Niektóre realizuję, a niektóre zostają odrzucone w procesie tworzenia. Pisząc ten post zaczęłam się zastanawiać czy to dobrze, że nie stworzyłam w końcu tych sześciu postów XD

Ciao! ~ Lena

Dzisiejszym utworem posta jest... For Elise Saint Motel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz