piątek, 23 lutego 2018

Wredne dziewczyny - Naprawdę się uśmiałam :D [FILMY]

via 

Hej, hej! Dzisiaj o jednej z najlepszych komedii, jakie widziałam. Nawet się nie spodziewałam, że będzie mi się aż tak podobać!

Słowo wstępne
Uwielbiam filmy o amerykańskich nastolatkach. Zawsze chciałam mieć takie życie, ale cóż nie wszystkie marzenia muszą się spełniać. Mimo to nadal lubię takie filmy i chyba od czasu jak sama jestem w liceum, lubię je jeszcze bardziej, bo widzę jakie są bez sensu.


Fabuła
Cady spędziła 12 lat w Afryce i uczyła się w domu. Jednak jej rodzice postanowili, że nadeszła pora żeby zaczęła chodzić do publicznej szkoły. Już na samym początku zostaje wprowadzona w zasady hierarchii szkolnej. Wspólnie z dwójką nowo poznanych znajomych zamierza ją obalić.

Bohaterowie
Cady  Herron - dobra uczennica, która po latach spędzonych w Afryce musi dostosować się do życia w amerykańskiej szkole. Miła, towarzyska, bardzo sprytna i pomysłowa oraz z poczuciem humoru. No i świetna z matmy.
Regina George - tak zwana "królowa pszczół'', która przewodzi grupie popularnych dziewczyn. Niezwykle wredna i przebiegła. Potrafi grać na kilka frontów, choć nie jest zbyt rozsądna.
Gretchen Wieners - prawa ręka Reginy. Równie wredna, nielojalna i niezbyt rozgarnięta. Jednocześnie nie jest tak "zła" jak jej przyjaciółka.
Karen Smith - przyboczna Reginy. Dosłownie głupia. Przez większość czasu żyje w swoim świecie, w którym panują nieco inne zasady. Także wredna, jednak bardzo nierozgarnięta zarazem.
Aaron Samuels - przystojny chłopak, który siedzi przed Cady na lekcji matematyki. Jest słany z tego przedmiotu, z czego chyba nie zdaje sobie sprawy. Uprawia także sport.
Janis Ian - emo/gotka i rzekomo lesbijka. Jest miła i pomocna, aczkolwiek potrafi być wredna i nawet zaplanować zemstę. Ma też talent plastyczny i nie przejmuje się regułami.
Damian - przyjaciel-gej Janis. Jest wesoły i ogólnie "podąża za Janis". Jest przekonany o swoim talencie muzycznym.
Panna Norbury - nauczycielka Cady, która zachęca dziewczyna do wstąpienia do Matletów - klubu matematycznego. Rozwiodła się z mężem i ma pecha.


Zalety
Dawno się tak nie uśmiałam. Nie wiem czy to nie jest najlepsza komedia jaką oglądałam! Bohaterowie zostali świetnie napisani i sama fabuła także daje radę. Nie brakowało też zwrotów akcji.

Wady
Byłam tak zachwycona humorem, że nie zwracałam uwagi na jakieś potknięcia.


Podsumowując 
Wredne dziewczyny to świetna parodia nastoletniego życia. Humor w tej komedii był obłędny, a bohaterowie reprezentujący różne środowiska idealnie oddawali stereotypy. Fabuła mimo, iż na pierwszy rzut oka przeciętna i do bólu przewidywalna, porywa i zaskakuje. Polecam!


Wreszcie będę rozumiała o co chodzi z tymi wszystkimi memami z tego filmu. Tak właściwie tylko dlatego go obejrzałam. Ale był super, więc powód się nie liczy!

Ciao!  ~ Lena

Dzisiejszym utworem posta jest... One Way Or Another Blondie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz