piątek, 22 listopada 2019

Hazbin Hotel - pilot [SIS]


Hej, hej! Dzisiaj o czymś, czym jestem zainteresowana już od dawna (będzie z 1,5 roku), ale wydaje mi się, że nigdy nie wspomniałam nic na temat tej serii krótkich filmików i wreszcie pora to zmienić.

Słowo wstępne
Seria Hazbin Hotel zaczęła się 2 lata temu, kiedy Vivziepop opublikowała pierwszy filmik na YT i od tamtego czasu pojawiały się kolejne co jakiś czas, jednak dopiero ostatnio (w zeszłym miesiącu, ale cii) Vivian wypuściła pilot i ludzie oszaleli na jego punkcie. Wcześniej nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak popularny jest, a tu proszę.


Fabuła
Czy można zaktywizować demona, aby stał się dobry i trafił do Nieba? Na pewno warto spróbować, a przynajmniej tak twierdzi Charlie - księżniczka Piekła, która wraz ze swoją dziewczyną Vaggie otwiera hotel mający za zadanie sprawić, bo jego mieszkańcy stali się dobrzy i trafili do Nieba zamiast ginąć w corocznej rzezi aniołów. Mimo publicznego upokorzenia Charlie nie poddaje się i próbuje udowodnić, że wszystko jest możliwe, jeśli się spróbuje.

Bohaterowie
Charlie - jestem ciekawa, o co chodzi z jej demoniczną odsłoną i jakie są warunki jej ujawnienia się, bo był to jeden z ciekawszych elementów pilota. Podoba mi się jej design i nierównomierne włosy, ale z charakteru sprawiała wrażenie trochę naiwnej, co może być ciekawe, jeśli powstanie serial.
Vaggie - mam mieszane uczucia co do Vaggie, bo jasne fajnie, że jest badass, ale odniosłam wrażenie, iż brakuje jej innych cech charakteru, jednak widzę potencjał w tej postaci.
Angel Dust - osobiście moja ulubiona postać, bo mam podobne poczucie humoru do tego, które przedstawia i uwielbiam obserwować jego zachowanie w różnych sytuacjach. I jego cytaty to piękno. Tbh shippuję go z Alastorem XD
Alastor - z jakiegoś powodu nie wywołał u mnie takich emocji, jak u innych oglądających. Według mnie jest spoko, podoba mi się jak czasami słychać jego normalny głos, ale przez większość czasu jest zdeformowany przez radio.
Sir Pentious - prawdę mówiąc nadal nie ogarniam jego roli i jedyne co o nim wiem, to to że walczy w wojnach o tereny i że jest czarnym charakterem, ale jakoś do mnie nie przemawia.
Cherri Bomb - ma super design, podoba mi się to jak dziki jest i że ma tylko jeden but. Jestem ciekawa jak rozwinie się jej wątek.
Niffty - jedno słowo: UWU
Husk - tak szczerze to sprawia wrażenie mało ciekawej postaci, ale pewnie jego wątek też będzie rozwinięty.
Katie Killjoy - ludzie mogą sobie mówić co chcą, ale mi się podoba jako postać. Jest wredna i ma wszystkich gdzieś i od razu idzie domyślić się co robi w piekle (w przeciwieństwie do innych postaci).
Tom Trench - ma fajną dynamikę z Katie, ale tak poza tym to właściwie nie wiemy, jakim jest typem bohatera i ciekawi mnie jak zostanie to poszerzone.


Zalety
To jest najładniejsza kreska z jaką miałam do czynienia (nie licząc Virii, ale Viria to zupełnie inna kwestia). Jeszcze nie widziałam serialu animowanego, w którym postacie wyglądałyby tak piękne. A już szczególnie w przypadku serialu dla dorosłych. Ponadto bardzo podoba mi się humor stosowany w tym pilocie (top 2: Angel: Oh harder daddy! Sir Pent: Son? i Alastor: and what can you do my effeminate fellow? Angel: I can suck your dick! Alastor: Ha no.) i chociaż ma tylko pół godziny, to oglądając go bawiłam się doskonale i nie czułam upływu czasu.

Wady
Czasami niektóre sceny są zbyt szybkie i to trochę utrudnia oglądanie. I nawet po obejrzeniu pilota nadal nie do końca wiem o czym miałby być ten serial, ale i tak jestem podekscytowana i nie mam mu nic więcej do zarzucenia i nie rozumiem hejtu, który pojawił się w internecie.


Podsumowując
Hazbin Hotel to niezwykle dobrze prosperująca historia. Ma to czego wymagam, czyli potencjał, ładną animację i humor, więc mam nadzieję, że powstanie serial na podstawie tego pilota, bo jest dużo pytań, na których odpowiedzi będę czekać.

Wreszcie jakaś nie-recenzja czegoś nowego, bo już się bałam, że się odzwyczaję od pisania ich.

Ciao! ~ Lena

Dzisiejszym utworem posta jest... Inside Every Demon Is A Rainbow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz