poniedziałek, 17 czerwca 2019

7 niedocenianych piosenek Imagine Dragons [MUZYKA]


Hej, hej! Zgadnijcie co przygotowałam na dzisiaj... tak, kolejne 7 piosenek, które nie są popularne, chociaż według mnie powinny być. Tym razem wzięłam się za Imagine Dragons, czyli jeden z moich ulubionych zespołów. Zdaję sobie sprawę, że jest zdecydowanie więcej niedocenionych utworów niż tutaj wymieniłam, ale wiecie jak to jest, nie chcę robić za długiej listy.


1. Fallen
UWIELBIAM tę piosenkę. Absolutnie, kompletnie i czuję, że jestem w tym osamotniona, bo chyba jeszcze nigdy nie spotkałam się z sytuacją, w której ktoś by o niej chociaż wspomniał. Jasne, dzięki temu jest tak jakby moja, ale mimo wszystko chciałabym, żeby więcej osób ją doceniało. Jeśli kiedyś nakręciłabym film, to ten utwór musiałby być częścią soundtracku albo bym sobie odpuściła całą produkcję.


2. Tiptoe
 Nie byłam przekonana czy umieszczać tę piosenkę na tej liście, bo swego czasu była całkiem znana i Imagine Dragons wystąpiło z nią nawet na jakiś konkursie czy czymś, ale to były dawne dzieje, zanim zespół osiągnął taką popularność jaką ma teraz i już chyba nikt nie pamięta o tym kawałku, a jest on motywujący do działania.


3. My Fault/Round and Round
Piosenki bardzo fajne, trochę smutne, trochę podnoszące na duchu, sama nie wiem. Rozumiem, że nie są popularne, bo pojawiły się na EPce, jednak gdyby nagle się zrobiły znane, to bym się nie obraziła. I podałam obie, bo właściwie jadą na tym samym wózku i brzmią trochę podobnie.

4.  Cha Ching (Till We Grow Older)
Podoba mi się to, jak brzmi. Te chórki są takie fajne. Także tekst jest bardzo dobry i zawsze aktualny. To jest to brzmienie Imagine Dragons, za którym tęsknię. Zastanawia mnie dlaczego fani (szczególnie ci niezadowoleni z ostatniego albumu) się jakoś za nią nie wzięli.


5. The Unknown
W przypadku tej piosenki aż tak nie zwracam uwagi na tekst, bo sama melodia jest przyjemna i głos Dana jest miły dla ucha, więc nie mam co narzekać. Rozumiem, że ten utwór nie ma w sobie czegoś, co mogłoby przyciągnąć do niego ludzi i dlatego jest taki niedoceniany, ale mimo wszystko uważam, że nie zasługuje na brak uwagi. 

6. Thief
 O tak, mój ulubiony kawałek z Smoke + Mirrors. Szkoda, że jest tylko w wersji deluxe i się nie załapał na zwykłą wersję, bo bardzo mi się podoba i może wtedy zwrócono by na niego nieco większą uwagę. Szczególnie, że pod względem tekstu nie wypada źle, może mało oryginalnie, ale mało piosenek jest tak naprawdę oryginalnych.

7. Trouble
Kolejna szybka piosenka, na którą nikt nie zwraca uwagi.
Osobiście najbardziej podoba mi się w niej bridge, bo jest wolnym przerywnikiem od szybkiego tempa, ale jako całość też jest świetna. Dlatego nie wiem skąd się bierze jej brak popularności.

I koniec! Muszę przyznać, że to było ciężkie zadanie, żebym się ograniczyła do 7 piosenek. Na koniec chcę dodać, że właściwie pominęłam utwory, które znalazły się tylko na EPkach, bo tak jakoś ich nie słucham.

Ciao! ~ Lena

Dzisiejszym utworem posta jest... I Need A Minute Imagine Dragons (duh).

1 komentarz:

  1. Czyli potwierdza się to, o czym pisałam, że zostały zapomniane przez ludzkość XD Ogólnie bardzo bardzo je polecam, bo to są dosłownie moje ulubione piosenki Imagine Dragons i dobrze ukazują ich wcześniejszy styl ^^

    OdpowiedzUsuń