piątek, 18 stycznia 2019

Co chcę zobaczyć w 3. sezonie "Stranger Things"? [SIS]


Hej, hej! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem o Stranger Things! Wzięło mnie na teoretyzowanie, więc o to lista rzeczy (wątków?), które chciałabym zobaczyć w kolejnym sezonie.

1. El i Max
Już kiedyś o tym pisałam, ale bardzo liczę na to, że w nowym sezonie te 2 dziewczyny zostaną przyjaciółkami. Podobno Millie i Sadie się bardzo dobrze dogadują, więc warto by wykorzystać tę dynamikę na ekranie.

2. Powrót Barb
Będę to powtarzać do upadłego, ale chcę żeby Barb wróciła w formie potwora. Mogłaby być takim bossem sezonu albo czymś w tym stylu. Uważam, że walka Nancy z Barb w formie potwora byłaby traumatyczna dla Nancy i wpłynęłaby na jej postać, a ja lubię postacie po przejściach.

3. "Kids" na początku
Pierwsze dwa sezonu zaczęły się od Kids i chcę żeby trzeci sezon również otwierał ten utwór, bo go uwielbiam i jak tak się nie stanie, to się pogniewam.

4. Billie i pani Wheeler
Okej, jak wiem, że to zły pomysł, ale myślę, że mogłaby by się zrobić niezła beka, gdyby pani Wheeler zaczęła kręcić z Billie'm. I nienawidzę shipu Billy x Steve, więc jeśli twórcy sparują Billy'ego z panią Wheeler, to przynajmiej będę miała pewność, że nie będzie ze Steve'm.

5. Centrum handlowe
Nie tak, że jeden odcinek będzie miał tam miejsce i tyle, ale żeby się przewijał przez cały sezon i nie pogardziłabym jakąś walką właśnie w centrum.

6. Romanse Willa
Każdy z chłopaków miał już wątek miłosny oprócz Willa, więc jestem ciekawa co w tej materii wymyślą bracia Duffer. W pierwotnej wersji scenariusza Will nie wiedział jeszcze jaką miał orientację (czy coś w tym stylu) i myślę, że spoko by było, jakby pojawił się ten wątek nawet nie jako reprezentacja, tylko coś pasującego do Willa.

7. Nowy potwór
I niech to będzie dobry potwór, bo Mind Flyer mnie zawiódł, bo był jakiś taki bez wyrazu. Jasne, pewnie jakoś go rozwiną w 3. sezonie, ale jednak wciąż chcę fajnego pobocznego potwora. Dajcie mi porządną thessalhydrę i będę zadowolona.

8. Śmierć Jonathana
Ostatnio (czyli wtedy, kiedy pisałam ten post) przypadkiem wpadłam na ten post i po zapoznaniu się z nim, zgadzam się, że Jonathan powinien umrzeć i od teraz będę serio na to liczyć.

9. Eleven w szkole
Na pewno nie jestem jedyną, która zastanawia się, jak Eleven poradzi sobie nie tylko z nauką, ale także w kontaktach towarzyskich. Spodziewam się tutaj dramy i tego, że ktoś odkryje jej tatuaż i zacznie węszyć.

10. Problemy w związku El i Mike'a
Dawać mi tu jakieś kłótnie i rzeczy tego typu, bo po tym co wydarzyło się w zeszłym sezonie, zaczęli mnie wkurzać i albo się coś zacznie z nimi dziać, co mnie zainteresuje, albo zostaną moją znienawidzoną parką.


I to koniec moich teorii, a przynajmniej jak na razie :D Chociaż nie sądzę, żeby przed 3. sezonem jeszcze jakieś doszły, ale zobaczymy.

Ciao! ~ Lena

Dzisiejszym utworem posta jest... Upside Down Diana Ross.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz