piątek, 30 czerwca 2017

65 pytań, do których nie jesteś przyzwyczajony cz.2 [POZOSTAŁE]



Hej, hej! Witam Was w pierwszym poście z serii AKTYWNE WAKACJE NA BLOGU. Dzisiaj na dobry początek przygotowałam trochę pytań i odpowiedzi. Pierwszą cześć 65 pytań, do których nie jesteś przyzwyczajony możecie znaleźć TU, a oryginalne pytania znajdują się TUTAJ. Bez zbędnego przedłużania przejdźmy do moich odpowiedz!

35. Czy jesteś dobrym... [wstaw cokolwiek chcesz]?
Wokalistą?
Nie, absolutnie nie. Fałszuję tak strasznie, że boję się śpiewać przy ludziach.

36.  Czy byłeś/aś przyjęty/a kiedyś do szpitala?
Bodajże raz, kiedy byłam mała, ale nie pamiętam tego.

37. Czy kiedykolwiek zbudowałeś/aś bałwana?
O ba! Nie raz. ale to mój ulubiony:

38. Jaki jest kolor Twoich skarpet?

39. Jaki rodzaj muzyki lubisz?
Na pewno chcecie o tym słuchać? Żartuję, taki jaki mi się spodoba. Bardziej patrzę na to zespołami (czy nawet albumami!), ponieważ czasami ciężko stwierdzić gatunek.

40. Wolisz wschody czy zachody słońca?
Zachody, ponieważ wschody słońca widzę jedynie kiedy wstaję bardzo wcześnie do szkoły i jestem zmęczona, i zupełnie bez chęci do niczego.

41. Jaki jest Twój ulubiona smak shake'a mlecznego?
Nie piłam jeszcze żadnego, więc nie wiem.

42. Jaką drużynę piłkarską wspierasz?
Sport jest mi zupełnie obojętny niezależnie od dyscypliny. Fajnie mi się ogląda, ale tylko przez kilka minut, a potem się nudzę.

43. Czy masz jakieś blizny?
Mam jedną ale nie wiem jak opisać jej położenie, jedną na prawym kolanie, jedną na lewej dłoni, dwie malutkie na nosie i dwie z tyłu lewego ucha. 
Nie rozwijam tematu, bo o moich bliznach mogę gadać dużo, ale w rozmowie, a nie odpowiadając na pytanie.

44.

45. Jeśli mógłbyś/mogłabyś zmienić w sobie jedną rzecz, to co by to było?
Jest tak wiele rzeczy, które chciałabym zmienić, że nawet nie wiem którą wybrać, 

46. Czy jesteś godny/a zaufania?
Osobiście sama bym sobie nie zaufała wiedząc jaka jestem, ale ludzie często mi ufają, więc nie wiem.

47. Jeśli mógłbyś/mogłabyś spytać przyszłego/przyszłą siebie o jedną rzecz, co by to było?
Spytałabym się, czy w przyszłości jestem szczęśliwa.

48. Czy zachowujesz urazy?
Zależy od osoby. Jeśli żałuje, to wybaczam. jeżeli jednak nie żałuje, to unikam danej osoby.

49. 

50. Jaką najbardziej niezwykła rozmowę miałeś/miałaś kiedykolwiek?
Będę posługiwać się inicjałami. Kiedyś jak byłam ze znajomą (Z.) w Biedrze i wpadłyśmy przy kasie na naszych kolegów z klasy (A. i jeszcze jeden). Do Z. zadzwoniła nasza inna koleżanka z klasy (K.) i poprosiła mnie do telefonu.
K.: Kiedy jedziemy na wycieczkę?
Ja do Z.: Kiedy jedziemy na wycieczkę?
Z.: Nie wiem.
Z. do A.: Kiedy jedziemy na wycieczkę?
A do Z..: 23 - 25 [maja]
Z. do mnie: 23 - 25 [maja]
Ja do K.: 23 - 25 [maja]
A. do Z.: Chyba
Z. do mnie:Chyba
JA do K.: Chyba


51. Jesteś dobrym kłamcą?
Nie mam pojęcia.

52. Jak długo potrafisz wytrzymać bez rozmawiania? 
Raczej krótko. Ogólnie lubię rozmawiać.

53. Jaką najgorszą fryzurę miałeś/aś?
Jak byłam mała, babcia ścięła mnie "na chłopca". Miałam strasznie okrągłą twarz i z przez to wyglądałam jak kula.

54. Upiekłeś/aś kiedykolwiek własne ciasto?
Nie, kulinaria to nie moja bajka.

55. Czy potrafisz udawać inne akcenty?
Nie wymawiam poprawnie litery r, więc czasami dla żartu udaję francuski akcent i francuskie r.

56. Co chciałbyś/chciałabyś mieć na swoim toście?
Nie przepadam za tostami, więc podziękuję. 

57. Ostatnia rzecz, którą narysowałeś/aś?
Pewnie |-/, czyli symbol Twenty One Pilots

58. Jaki byłby Twój wymarzony samochód?
Nie pogardziłabym samochodem terenowym, chociaż wystarczy mi jakiś zwyczajny.

59. Śpiewasz po prysznicem? Robisz coś niezwykłego? Wyjaśnij?
Tak właściwie to nie. Wiem, że wiele osób śpiewa itp., ale ja nie.

60. Czy wierzysz w kosmitów?
Pytanie: Czy kosmici wierzą we mnie?

61. Jak często czytasz swój horoskop?
Bardzo rzadko i tylko dla żartów.

62. Twoja ulubiona litera alfabetu?
G ;)

63. Co jest fajniejsze: dinozaury czy smoki?
Smoki! Zdecydowanie smoki. Smoki są cool.

64. Co sądzisz o niemowlakach?
Jeśli mam być szczera, to nie znoszę małych dzieci. 

65. Zapytaj o cokolwiek.
Okay, jako, że oryginalnie były to pytania do zadawania, a ja przerobiłam to na taki mini tag, to ustalam w tym miejscu nową zasadę: Każdy, kto podejmie się odpowiadania, doda tu swoje pytania dla następnej osoby.
Pytanie ode mnie:
Kogo chciałbyś/chciałabyś spotkać i dlaczego?


I tak oto dobrnęliśmy do końca. Dziękuję Wam za poświęcenie czasu na przeczytanie tego posta. W przyszłym tygodniu wrócimy trochę do korzeni, a mianowicie pojawi się wreszcie nie-receznja. Jeej.

Ciao ~ Lena

PS. Dzisiejszym utworem posta jest...Truth To Power One Republic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz