sobota, 17 czerwca 2017

65 pytań, do których nie jesteś przyzwyczajony cz.1 [POZOSTAŁE]

 

Hej, hej! Korzystając z Tumblra trafiłam na bardzo dużo różnorodnych pytań, które ludzie zazwyczaj zadają w anonimowych wiadomościach, a osoba prowadząca danego tumblrowego bloga na nie odpowiada. Wpadłam na pomysł, żeby zrobić coś zainspirowanego tym zjawiskiem na moim blogu. Będzie wyglądać to mniej więcej w stylu tagu, z tym, że nie będę nominować nikogo (ze względu na to, że pytań zazwyczaj jest dość sporo, więc po prostu każdy może sobie bez problemu skopiować pytania z mojego bloga i odpowiedzieć na nie). Oryginalna wersja anglojęzyczna znajduje się oczywiście na Tumblrze i zawszę będę dodawać źródło pytań. Nie zrobię oddzielnej strony dla tego cyklu, tylko na stronie [POZOSTAŁE] dodam rubrykę Tumblrowe Pytania czy coś w tym stylu.

Następujące pytania znalazłam TU. W oryginale zawiera on 65 pytań (stąd taki tytuł), aczkolwiek postanowiłam uszczuplić go o parę pytań (te, które pominęłam, zaznaczyłam poprzez przekreślony numer pytania) z różnych powodów. Mimo to postanowiłam odpowiedzieć na większość pytań.

1. Czy kiedykolwiek wątpiłeś/aś w istnienie innych osób?
Zaczynamy z hukiem, bo z takim pytaniem nie spotkałam się wcześniej. Osobiście jestem przekonana o istnieniu innych osób i nie wątpię w ich istnienie.

2. W skali od 1-5 jak bardzo boisz się ciemności?
Zależy jaki mam nastrój i gdzie jestem, ale raczej na 1, ewentualnie 1,5.

3. Osoba, której nigdy nie chciałbyś/chciałabyś spotkać?
Takiej jednaj dziewczyny, która chodziła kiedyś do tej samej szkoły co ja. Była strasznie wredna.

4. Jakie jest Twoje ulubione słowo?
w języku polskim nie mam jakiegoś ulubionego słowa. Onomatopeja brzmi zabawnie, ale jest dużo fajnych polskich słów. Jeśli chodzi o angielski, to zawsze cieszę się, gdy mogę użyć słowa through.

5. Jeśli byłbyś/byłabyś drzewem, to jakim?
Chyba klonem. Zawsze lubiłam klony, bo mają czaderskie liście.

6. 

7. Jaką bluzkę masz na sobie?
Czarną koszulkę z napisem Black is the only black

8. 

9. Jasny czy ciemny pokój?
Wolę jasne, bo ciemne są zazwyczaj dość przytłaczające.

10. Co robiłeś/aś wczoraj o północy?
Oglądałam filmiki Dana i Phila

11. Ulubiony wiek, który przeżyłeś/aś?
15-stka.

12. 

13. Twój najgorszy wróg?
Lenistwo. pomyśleć ile rzeczy mogłabym zrobić, gdyby nie ten leń!

14. Twoje aktualne tło pulpitu?
Aktualnie mój kumputer jest trupem, więc niestety Wam nie pokażę.
Coś w stylu leśnej drogi.

15. 

16. Ostatni utwór, który słuchałeś?
Revolution Radio Green Day'a

17. 

18. Kogo chciałabyś/chciłabyś naprawdę uderzyć w twarz?
Czasami jak ludzie mnie wkurzają, to miałabym ochotę przywalić komuś, ale nie uderzyłam nigdy nikogo w twarz.

19. Jeśli ktoś miałby być Twoim sługą na dzień, kto by to był i co chciałbyś/chciałabyś, żeby robili?
Byłaby to Caro Black i chciałabym, żebyśmy skończyły oglądać Władcę Pierścieni, bo nigdy nie możemy się zgrać z czasem, a Caro chce obejrzeć do końca.

20. 

21. 

22. Czy masz sekretny talent? Jeśli tak, to co to?
Jeśli Wam powiem, to to już nie będzie sekret :D A tak na serio, to potrafię słuchać kilka albumów jednego dnia np. całą dyskografię danego artysty. Nie wiem czy to talent, ale zawsze coś.

23. Oryginalna rzecz, której się boisz?
Orczyki do wjeżdżania na nartach na stok.. Boję się wjeżdżania nimi, przewrócenia się i poturlania po stoku.

24. 

25. Właśnie znalazłeś/aś 100$. Jak zamierzasz je wydać?
Wsadzam je do skarbonki i czekam na odpowiednią okazję, bo nie mam pojęcia na co je wydać.

26. Dostałeś/aś właśnie darmowy bilet, by pojechać do dowolnego miejsca na świecie, ale musisz wyjechać natychmiast. Gdzie się udajesz?
Biorę moją torbę, te 100$, które właśnie znalazłam na bilet powrotny i udaję się do Londynu.

27. 

28.

29. Twoje ulubione przekleństwo?
Jak już pewnie zdążyliście zauważyć - nie przeklinam na blogu. Lubię słowo cholera, co do którego zdania są podzielone, jeśli chodzi o jego bycie przekleństwem.

30.

31.

32.

33.

34. O czym był Twój ostatni sen?
W ostatnim śnie, który miałam spotkałam Twenty One Pilots w sklepie obuwniczym, ale jedynie to z niego pamiętam. Jeśli chodzi o taki sen, który typowo pamiętam, to kilka dni temu śniło mi się, że zostałam złożona w ofierze.
Nie patrzcie tak na mnie :D

Ta dam! Połowa za nami. W najbliższym czasie możecie spodziewać się recenzji niespodzianki. Dokładnie, "prawdziwej recenzji"! Nie zdradzam Wam o czym będzie, ale jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem to pojawi się w przyszłym tygodniu. Na dziś to tyle ;)

Ciao! ~ Lena

PS. Jak wiecie niedawno wróciłam z wakacji i postanowiłam przygotować dla Was, krótki filmik składający się ze zdjęć, które zrobiłam! Utworem dnia jest... Last Young Renegade zespołu All Time Low z płyty o tym samym tytule. (Wybaczcie jakość, jak ją zobaczyłam to się przeraziłmam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz