wtorek, 9 maja 2017

Niepopularne opinie o popularnych książkach TAG [POZOSTAŁE]



Hej, hej! Dawno mnie nie było. Mogłabym oczywiście napisać serię wymówek, ale prawda jest taka, że nie miałam głowy na bloga. W ogóle nie miałam weny ani czegoś. Ugh, Na dzisiaj przygotowałam tag, do którego co prawda nikt mnie nie nominował, ale x czasu temu znalazłam go na polskim booktubie (nie, nie oglądam booktuba, raczej mnie nudzi, ale zainteresowała mnie nazwa tagu, więc obejrzałam kilka filmików) i postanowiłam również go zrobić.

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz
Myślę, że tutaj nikogo nie zaskoczę, gdyż jest to (oczywiście) Alicja w krainie zombie
Dla mnie wszystko oprócz Cat było w tej książce złe. 

2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale Ty kochasz
Dobra, nie kocham, jasne? Absolutnie nie kocham. LUBIĘ. 
I mowa tutaj o pseudo-ósmej części Harry'ego Pottera - Harry Potter i Przeklęte Dziecko.
Niektórzy ludzie naprawdę nie znoszą tego scenariusza, jednak ja lubię go z jakiegoś powodu.

3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka według Ciebie wybrała złą osobę lub literacka para, której nie lubisz.
Dobra, jeśli chodzi o trójkąt, to szczerze nie mam pojęcia. Staram się czytać jak najmniej książek z trójkątami miłosnymi, ale jeśli już jakieś się trafią, to zazwyczaj mało mnie obchodzi kogo wybierze bohater/bohaterka.
Literacka para, której nie lubię? Clary i Jace z Darów Anioła. Powiem tak: nie lubię Clary i nie lubię Jace'a. Pod tym względem pasują do siebie - dwie przerysowane postacie.

4.Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Romansidła. Trzymam się od nich z daleka. Jeszcze nie miałam okazji sięgnąć po horror (tak nigdy nigdy), więc się chyba nie liczy :D

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.
Wymienię trójkę panów i trójkę pań.
Najpierw panowie:
- Jace Herondale (czy jakkolwiek) - straszny stereotyp według mnie
- Cztery (Tobias Nazwiska-Nie-Pamiętam) - moim zdaniem bohater tak słabo napisany, że aż go z pamięci wyparłam
- Draco Malfoy (Sorka Drażony) - mała, chamska, biała fretka. Nie lubię tworzenia z niego postaci a la Snape. Tyle na temat. 
Teraz panie:
- Alicja Bell - no bohaterka po prostu cliche (nie mam tej kreseczki, tak samo przy a la. I nie, nie chce mi się bawić w kopiuj-wklej :D) pod każdym względem, jedno wielkie UGH.
- Tris Prior - początkowo była spoko, później zrobiła się zbyt nierealna
- Emma Bloom - tak samo jak Tris, najpierw fajna, później przestała być fajna 

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany.
Cassandra Clare. Dosłownie nie jestem przekonana. bo niby pisze spoko, pomysły ma świetne, ale jej Dary Anioła mnie nudziły (doszłam do piątej części). Za dużo romansu.

7. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.
Trójkąty miłosne. I w ogóle ostatnimi czasy mam taki problem, że nie mogę czytać książek, gdzie wątek miłosny jest na pierwszym planie, bo po prostu się strasznie wkurzam. 

8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.
Ja wiem, że nie należy oceniać autora po jednej książce, ale na razie nie zapowiada się, żebym miała przeczytać serię Szklany Tron do końca. 

9. Mówi się, że Książka jest zawsze lepsza od film, ale który film lub serial podobał Ci się bardziej niż książka?
 Zanim się pojawiłeś. Musze się przyznać, że najpierw obejrzałam film, a dopiero później przeczytałam książkę, ale z Percy'm Jacksonem było podobnie i jakoś zostałam fanką Riordana, a Jojo Moyes nie.

Nominuję:
Lexi D. i Klaudię Aleksandrę Grabowską

Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że tag się spodobał. Jeśli chodzi o stronę B mojego postu o serialu 13 powodów, to spokojnie, absolutnie o niej nie zapomniałam. Już powoli kończę.

Pozdrawiam
LM


PS. Doszłam do wniosku, ze będę się dzielić z Wami nowymi utworami, które znajduję. Dzisiaj zdecydowałam się na Young and Menace Fall Out Boy, bo aktualnie mam fazę na tę piosenkę. Czy tylko ja po 1 minucie myślałam, że będzie jakieś Whoooooaaaa w stylu FOB i kompletnie nie spodziewałam się tych efektów? W każdym razie ja od czasu jak tylko Young and Menace pojawił się w internecie nie mogę przestać go słuchać :D


4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację! ^_^ Na pewno niedługo odpowiem na pytania (dzięki za zapchajdziurę, bo choć mam trochę planów, to wymagają ode mnie czasu :P)
    Pozdrawiam!
    http://olabylexi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Zapchajdziury zawsze spoko :D

      Usuń
  2. O nie złamałaś mi serce! :( Dary anioła złe?! :( No ale, nie każdemu może się wszystko podobać, ale i tak mi przykro :/ A Zanim się pojawiłeś muszę w końcu przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię, że Dary Anioła były złe, absolutnie nie! Po prostu w pewnym momencie zaczęła mnie nudzić duża ilość różnych romansów (i trójkątów miłosnych). Cały czas uważam, że jest to seria z ogromnym potencjałem, tylko czegoś mi zabrakło ;)

      Usuń