środa, 31 maja 2017

BookBlogerzy Book Tag [POZOSTAŁE]



Hej, hej! Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem, do którego nominowała mnie Lexi D., za co jej dziękuję, bo bardzo lubię tagi itd. (czego na moim blogu raczej nie widać, ale to zmieni się już niebawem)! Wiem, że ostatni post pojawił się dwa tygodnie temu. Ta przerwa była spowodowana moimi obowiązkami szkolnymi (wiecie, na koniec roku zawsze jest szaleństwo) i czymś o czym powiem na koniec :D Nie przedłużając, przejdźmy do pytań:

Wątek, bez którego nie wyobrażasz sobie książki.
Chyba będzie to wątek przyjaźni, bo zawsze, ale to zawsze trafiam na książki, w których przyjaźń stanowi ważny aspekt fabularny i ie wyobrażam sobie książki bez takiego wątku.

Książka, która urzekła Cię okładką.
Mój wybór padł na:
[ZDJĘCIE]
14.07.: Wybaczcie, że zapomniałam wstawić zdjęcie, dopiero teraz to zauważyłam
Chociaż bardzo często zachwycam się okładkami.

Ulubiony autor.
Moja super trójka:  Rick Riordan, J.R.R. Tolkien, Ewa Nowak

Książka, która dała Ci dużą dawkę humoru.
Takich książek w moim życiu było mnóstwo, ale zdecydowałam się na serię Percy Jackson i bogowie olimpijscy Ricka Riordana.

Książka, którą możesz czytać w kółko i Ci się nie znudzi.
Chyba Drzazga. Czytałam tę książkę z 6 razy i nadal jest fajna..

Książka, która ma więcej niż jednego interesującego bohatera.
Chyba o to chodzi w książkach, żeby miały nie tylko jednego interesującego bohatera? Bo jeśli nie mają więcej ciekawszych postaci to kicha.

Bohater o takim samym imieniu jak Twoje.
Magda z książki Wszystko tylko nie mięta, aczkolwiek ja osobiście raczej używam Lena i słyszałam, że była Lena w Delirium, jednak nie czytałam jeszcze tej trylogii (bo to chyba jest trylogia, co nie?)

8.  Daria Kr.
Bohater, który stał się Twoim ulubionym.
Stał się czyli, że co? Najpierw go nie lubiłam, a potem coś zrobił i go polubiłam czy od razu go polubiłam? Nie ogarniam pytania :D 
Dobra, w każdym razie postacią, którą na początku średnio mnie w ogóle interesowała jest Remus Lupin. Później naczytałam się huncwockich fan fiction i dołączył do grona moich ulubionych bohaterów.

Książka, która wychodzi poza schemat.
Moim zdaniem Seria Niefortunnych Zdarzeń rozwaliła system i nie dam sobie powiedzieć inaczej.

10. Na stosie
Twój ulubiony blog książkowy
Jeśli mam być szczera, to raczej nie czytam blogów książkowych. Czasami, gdy jakiś blog, który obserwuję wrzuca coś co mnie interesuje, to wtedy czytam. Ewentualnie sprawdzam co wrzucają dziewczyny z projektu publikują lub osoby komentujące moje posty :D

Jeszcze raz dzięki za dostarczenie rozrywki! Nominuję Patrycję z Chwil Rozkoszy ;)
  A teraz czas na informacje. Otóż doszłam do wniosku, że na blogu jest bardzo mało tagów, więc postanowiłam stworzyć cykl postów z odpowiedziami na różne pytania znalezione na Tumblerze. Niestety aktualnie mam małe problemy z komputerem, więc nie wiem jak będzie w najbliższym czasie wyglądało moje wstawianie postów. Zobaczę jak wyjdzie. Plus w tę niedzielę wyjeżdżam, więc nie będzie mnie przez jakiś czas (jak będę mieć dobre wifi to może nawet coś wrzucę, ale mówiąc szczerze spodziewam się raczej totalnego braku internetu). I wybaczcie brak grafiki posta, zajmę się tym, kiedy już ogarnę sytuację z komputerem. Dobra, starczy informacji XD

Pozdrawiam
LM

PS. Dzisiejszym utworem posta jest
Hard Times zespołu Paramore z najnowszej płyty After Laughter, która ukazała się w maju tego roku.Gdy słucham tej piosenki za pierwszym razem to wydała mi się średniawa, za drugim niezła, a potem już poszło z górki i słuchałam jej codziennie przez tydzień. Ogólnie różni się zdecydowanie od poprzednich utworów Paramore (nie żebym była fanką, bo nawet nie słuchałam ich wszystkich albumów, ale klimat znaczenie odbiega od poprzedniczek). Mimo niechęci starszych fanów, ja piosenkę zdecydowanie polecam.

6 komentarzy:

  1. Ojj tak, Seria Niefortunnych Zdarzeń rozwala system :D Cieszę się, że podobało Ci się odpowiadanie na pytania z tagu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lubię odpowiadać na pytania z tagu :D

      Usuń
  2. Niezastąpiony Rick Riordan i jego seria o Percy Jacksonie <3 Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Je też :D Nie mogę się już doczekać aż będę mogła przeczytać drugą część "Apolla i boskich prób"! ^^

      Usuń
  3. Ja także uwielbiam Ricka Riordana! Jest to autor, którego książki mogłabym czytać bez przerwy ♥♥♥ I dziękuję serdecznie za nominację! W najbliższym czasie na pewno na nią odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Nie mogę się doczekać Twoich odpowiedzi! :D

      Usuń