środa, 15 lutego 2017

Koncertowy Gołąb

Cześć, wiem,  że od dawna nie było postów, ale mam zupełnie inne sprawy na głowie. Co więcej nie bardzo chce mi się pisać jakieś nie-recenzje, więc możecie się spodziewać czegoś "głębszego" (?) do zakładki [Odbicie odbicia], jednak nie wiem, kiedy będę miała czas na tyle się ogarnąć, żeby napisać coś ciekawego. Na razie zostawiam Wam Trash Dove, zwanego przeze mnie Koncertowym Gołębiem, który ostatnio robi furorę na Facebooku ;)

PS. Czy tylko ja uważam tę naklejkę za genialną?
PPS. On przypomina mnie.
PPS2. Chyba go wrzucę na pasek boczny.
PPS3. Tak, ciągle go używam.
PPS4. Dziękuję za pytanie.

2 komentarze:

  1. A mnie już ten gołąb wnerwia bo jest wszędzie XD

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, pocieszę Cię - jego czas już się kończy :D
      Swoją drogą Twój blog jest świetny i właśnie zyskałaś nową obserwatorkę!

      Usuń