sobota, 24 grudnia 2016

Świąteczny Tag [POZOSTAŁE]


Dzieńdoberek! Dzisiaj Wigilia i jako, że pewnie wszyscy z Was są strasznie zajęci, przygotowałam niespodziankę. Przedstawiam króciutki tag, do którego nominowała mnie Lexi D. za co jej serdecznie dziękuję. Ja nie nominuję nikogo, ponieważ jestem świadoma, że w tym okresie ciężko znaleźć czas na robienie takich postów ;)

1. Śnieg, czyli książka, którą pokochałeś, ale potem jednak nie dokończyłeś. 
Nie miałam jeszcze takiej sytuacji z książką, aczkolwiek trylogia Osobliwy dom Pani Peregrine początkowo mnie zachwyciła i kompletnie wkręciłam się w ten klimat, jednak zawiodłam się strasznie na trzeciej części i nie skończyłam jej.

2. Bałwan, czyli książka, którą może przeczytać cała rodzina.
Proponuję Opowieści z Narnii, ponieważ każdy członek rodziny może wybrać dla siebie najciekawszą część.

3. Święta, czyli książka, która sprawia, że jesteś szczęśliwy. 
Powiem tutaj ogólnikowo, a mianowicie powieści Ricka Riordana. Styl pisania tego autora jest dla mnie niesamowity, a humor genialny.

4. Mikołaj, czyli książka, którą chciałbyś dostać pod choinkę. 
Tak się składa, że w tym wybór padł na:
Nie poddawaj się autorstwa Rainbow Rowell
oraz
Władcę Pierścieni J.R.R. Tolkiena (aż głupio, żeby fanka nie miała swojego egzemplarza!)

5. Śnieżka, czyli książka, która złamała ci serce.
Chyba większość z Was zgodzi się ze mną, że Harry Potter i Insygnia śmierci to istny łamacz serc.


I to już koniec. A nie mówiłam, że pójdzie szybko? Na zakończenie chciałaby Wam życzyć, abyście spędzili te kilka dni z najbliższymi w rodzinnej atmosferze ^^

Pozdrawiam
LM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz